Siivoussopimus1. Osapuoleta) Palveluntarjoaja Naikon Oy / LaatuPuhtaus, Y-tunnus 2034342-2 Beckerintie 1, 00410 Helsinki Sposti asiakaspalvelu@laatupuhtaus.fi Puh. 010 239 4567b) Tilaajab) tilaaja Etunimi Sukunimi Osoite Lähiosoite Kaupunki Postinumero Sähköposti Puhelinc) LaskutusLasku toimitetaan: E-laskuna sähköpostitse kirjepostitse Lasku toimitetaan eri osoitteeseenSähköpostilaskuosoite Laskutusosoite Lähiosoite Kaupunki Postinumero 2. Sopimuksen kohdeKohteen osoite Lähiosoite Kaupunki Postinumero Asunnon koko (m²)3. Palveluntarjoajan yhteyshenkilö Etunimi Sukunimi Yhteyshenkilön puhelinnumeroYhteyshenkilön sähköposti Tähän sähköpostiosoitteeseen lähetetään siivoussopimus allekirjoitettavaksi pdf-tiedostona. Sähköpostiosoite ei tulostu sopimukselle.4. Palveluntarjoajan velvollisuudeta) Palveluntarjoaja sitoutuu toimittamaan seuraavat palvelutKoko asunto Pölyjen pyyhintä ulottuvuuskorkeudelta (PRO-AQUA) Väliovien ja kahvojen pyyhintä/tahrat pois Katkaisijoiden pyyhintä/tahrat pois Peilien ja lasipintojen pyyhintä Sohvien ja tuolien imurointi (PRO-AQUA) - HUOM! SYVÄPUHDISTUS kangaspintaisiin sohviin tehdään PRO-AQUA isolla tai pienellä sähköharjalla. Nahkapintaiset sohvat pestään PRO-AQUA painehuuhtelun mattosuulakkeella! Liukukiskojen alakiskojen imurointi (PRO-AQUA) Mattojen ja listojen imurointi (PRO-AQUA) - HUOM! SYVÄPUHDISTUS mattoihin tehdään tärryyttäen PRO-AQUAn isolla sähköharjalla. Lattian imurointi ja kosteapyyhintä niiltä kohdin, missä tahroja (PRO-AQUA) HUOM! SYVÄPUHDISTUS makuuhuoneen ja lasten huoneen sänkyjen petauspatjoihin yhdeltä puolelta ja tyynyihin molemmilta puolin (PRO-AQUA) Ilmanpuhdistus Roskien vientiKeittiö Kaapistojen ja kahvojen pyyhintä/tahrat pois Välitilan pyyhintä Kodinkoneiden pyyhintä Työtasojen ja pöytien pyyhintä Altaan ja hanan pyyhintäKylpyhuone, sauna ja WC-tilat Peilien ja lasipintojen pyyhintä Suihkun lasiseinien pyyhintä/tahrat pois Seinien puhdistus/tahranpoisto vesipisteiden ympäriltä - HUOM! SYVÄPUHDISTUS Saunan oven pyyhintä/tahrat pois Altaan ja hanan pyyhintä WC-istuimen puhdistaminen Lattioiden puhdistus ja lattiakaivon siistiminen Lattioiden pesu (PRO-AQUA) - HUOM! SYVÄPUHDISTUS myös saunaan mikäli lauteet mahdollistavatLisätyöt* HUOM! SYVÄPUHDISTUS kuuluu asiakkaan puhtausohjelmaan valitun puhdistusohjelman mukaisesti: PuhtausTakuu 1 krt/kk: 1 krt syväpuhdistus PuhtausTakuu 2 krt/kk: 1 krt peruspuhdistus ja 1 krt syväpuhdistus PuhtausTakuu 4 krt/kk: 2 krt peruspuhdistus ja 2 krt syväpuhdistusb) siivous suoritetaan jokaValitse päiväsovitaan erikseenmaanantaitiistaikeskiviikkotorstaiperjantailauantaisunnuntaikello: : Tunnit Minuutit : Tunnit Minuutit c) Palveluntarjoaja suorittaa siivoustyön normaalilla huolellisuudella. d) Palveluntarjoaja on vakuuttanut toimintansa vastuuvakuutuksella5. Tilaajan velvollisuudet a) Tilaaja vastaa siitä, että on antanut kaiken palvelun suorittamisen kannalta tarpeellisen tiedon sopimuksessa. Jos Tilaajalle aiheutuu vahinkoa puutteellisen informaation takia, tätä ei korvata. b) Tilaajan tulee asianmukaisesti suorittaa oma osuutensa ja toimillaan helpottaa palvelun asianmukaista toteutusta. Tilaajan tulee huolehtia siitä, että Palveluntarjoajalla on esteetön pääsy sovittuina ajankohtina suorittamaan siivoussopimuksessa määriteltyjä tehtäviä. c) Mikäli sopimuksen mukaisen palvelun toteutus viivästyy Tilaajasta johtuvasta syystä, Palveluntarjoaja veloittaa odotusajalta kulloinkin voimassa olevan tuntiveloitushinnan mukaisen korvauksen täysinä tunteina. Mikäli palvelun toteutus estyy kokonaan Tilaajasta johtuvasta syystä, eikä asiasta ole sovittu kirjallisesti Tilaajan ja Palveluntarjoajan kesken vähintään 24 tuntia aikaisemmin on Palveluntarjoajalla oikeus laskuttaa Tilaajalta sama hinta kuin siivoussopimuksen mukaisesti toteutuneesta palvelusta6. Palvelun hinta ja muut kustannukset a) Palvelun hinta onPalvelun hintaeuroa kuukaudessa sisältäen arvonlisäveron.b) Lisätöiden hinta onLisätöiden hintaeuroa tunnilta sisältäen arvonlisäveron. c) Palvelu veloitetaan kuukausittain ja maksupäivä on seuraavan kalenterikuukauden toinen päivä. d) Viivästyneille maksuille peritään vuotuista, viivästyskorkolain mukaista viivästyskorkoa.7. Hinnanmuutokset a) Palveluntarjoaja voi korottaa siivouspalvelun hintaa ilmoittamalla siitä Tilaajalle kirjallisesti vähintään kuukautta ennen hinnanmuutosta. b) Tässä tilanteessa Tilaajalla on oikeus päättää sopimus irtisanomalla se päättymään hinnankorotushetkestä.8. Sopimuksen muuttaminen a) Sopimusta voidaan muuttaa vain kirjallisesti ja molempien osapuolten suostumuksella. b) Poikkeuksena yllä mainitusta ovat muutokset, jotka aiheutuvat pakottavista viranomaismääräyksistä tai vastaavasta pakottavasta tilanteesta, jolloin palvelun jatkaminen edellyttää sopimuksen muuttamista9. Sopimuksen voimassaolo ja irtisanominen Siivoussopimus on voimassa toistaiseksi molemmin puolisella kuukauden irtisanomisajalla.10. Sopimuksen purkaminen a) Palveluntarjoajalla on oikeus purkaa sopimus päättymään välittömästi, jos asiakas laiminlyö sopimuksen mukaiset maksut toistuvasti tai jos asiakas toistuvasti rikkoo sopimusta. Asiakkaan on tällöin korvattava Palveluntarjoajalle sopimusrikkomuksesta aiheutuneet vahingot ja maksamattomat sopimuksen mukaiset maksut. b) Tilaajalla on oikeus purkaa sopimus, mikäli Palveluntarjoaja olennaisesti laiminlyö sopimuksen mukaiset velvoitteensa tai muutoin olennaisesti rikkoo tämän sopimuksen ehtoja. c) Sopimusta ei kuitenkaan saa (a) ja (b) kohdissa mainituissa tapauksissa purkaa, jos osapuoli korjaa tilanteen (7) vuorokauden kuluessa kirjallisen huomautuksen saatuaan.11. Salassapitovelvollisuus Palveluntarjoaja ja sen työntekijät ovat salassapitovelvollisia kaikista tämän sopimuksen toteuttamisen yhteydessä tietoonsa tulleista Tilaajan asioista. Salassapitovelvollisuus on myös voimassa tämän sopimuksen päätyttyä.12. Palveluntarjoajan vastuu vahingoista a) Palveluntarjoaja vastaa suoranaisista ja välittömistä vahingoista, jotka sen palveluksessa olevat henkilöt ovat tahallaan tai tuottamuksellisesti aiheuttaneet. b) Palveluntarjoajan vastuuta arvioitaessa on otettava huomioon Tilaajan mahdollinen myötävaikutus vahingon syntymiseen, Tilaajan antamien tietojen tai toimintaohjeiden puutteellisuus tai virheellisyys sekä se, että olisiko Tilaaja voinut estää tai rajoittaa syntyneen vahingon laajuutta. c) Palveluntarjoaja ei vastaa missään olosuhteissa Tilaajalle aiheutuneista välillisistä vahingoista.13. Reklamaatiot a) Mikäli Tilaaja on tyytymätön laskutukseen, tulee Tilaajan ilmoittaa tästä Palveluntarjoajan yhteyshenkilölle viipymättä. b) Mikäli Tilaaja on tyytymätön siivouspalveluun, tulee Tilaajan ilmoittaa tästä Palveluntarjoajan yhteyshenkilölle 24 tunnin sisällä. c) Palveluntarjoajan tulee korjata mahdollinen virhe viivytyksettä ilmoituksen saatuaan.14. AllekirjoituksetPaikkaAika PP dot KK dot VVVV YritysPalveluntarjoajan allekirjoittajan nimiPalveluntarjoajan allekirjoittajan titteliAsiakkaan allekirjoittajan nimi15. Kuittaus avaimen ja hälytyskoodin luovuttamisesta Olemme vastaanottaneet avaimen ja hälytyskoodin siivouskohteeseen osoitteessa: Lähiosoite Kaupunki Postinumero PaikkaAika PP dot KK dot VVVV Palveluntarjoajan allekirjoittajan nimiPalveluntarjoajan allekirjoittajan titteli Hyväksyn, että antamiani tietoja käytetään tietosuojaselosteen mukaisesti.